SIAPA yang tidak kenal dengan pelakon bermata bundar, Sari Yanti.

Isteri kepada pelawak dan pelakon, Jep Sepahtu itu sememangnya antara selebriti yang memiliki wajah cantik, perwatakan yang sopan-santun dan juga manis orangnya.

Baca ni ‘Hadiah indah daripada anak untuk ibu.’ Anak raih result cemerlang & dapat anugerah, luahan hati Rita undang sebak!

Biarpun kini jarang muncul di kaca televisyen, namun peminat sentiasa mengambil tahu akan kehidupan beliau bersama suami dan anak-anak.

Ibu kepada lima cahaya mata itu kini difahamkan lebih banyak menghabiskan masa di rumah bersama anak-anak berbanding aktif dalam bidang seni.

Pun begitu, beliau sering berkongsi kehidupannya menerusi media sosial miliknya.

Terbaharu, Sari memuat naik gambar ketika sesi fotografi raya bersama anak-anaknya. Perkongsian tersebut mengundang perhatian ramai.

MACAM ADIK DAN KAKAK

Bertemakan rona biru, rata-rata memuji akan kecomelan anak-beranak itu tatkala bergaya. Bahkan, Sari dan anak-anak kelihatan seperti kakak dan adik lagaknya.

Manakan tidak, Sari yang kecil molek sedikit tenggelam dek dua anak lelakinya Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq yang semakin hari semakin tinggi.

Bukan itu sahaja, kedua-duanya juga memiliki wajah yang tampan.

Lebih-lebih lagi apabila mereka mengenakan tanjak pada kepala menjadikan penampilan adik beradik tersebut cukup segak.

Baca lagi ‘Bila ALLAH tak bagi, jangan prejudis, jangan marah.’ Banyak dugaan nak tunai umrah, perkongsian Datin Alyah bikin sebak!

Perkongsian Sari pantas meraih perhatian warga maya. Berikut antara komen yang diberikan oleh warga maya:

‘Handsome anak-anak bujang Sari, yang nombor dua tu copy paste mama sangat.’

‘Awet muda betul Sari Yanti, macam kakak dengan adik-adik je.’

‘Handsome anak lelaki. Ikut muka mamanya, macam kakak dan adik je. Tak besar-besar Sari ni. Muka muda macam lepasan SPM je.’

Iklan

‘Handsome anak bujang Sari. Jatuhlah saham abah Jep kalau macam ni. Mamanya pun cantik, gaya macam awek pula.’

Baca ni Kewajipan isteri & ibu tidak terabai, rupanya air tangan Ezzaty rahsia penambat hati suami

‘Dariya kecil-kecil dah cantik, ikut muka mama pula tu.

‘Handsome sungguh, jatuh saham Jep. Baasit iras-iras Khai Bahar, dengan lesung pipitnya tu. Melting tengok.’

SinarPlus suka ‘belek’ dan baca entri perkongsian Sari tentang anak-anaknya.

Iklan

Baca lagi ‘Awal-awal dah nangis.’ Hamil enam bulan & bakal beraya bersama suami, Wany Hasrita luah rasa sedih bakal berjauhan dengan ibu

Lebih-lebih lagi jika bersama abahnya Jep.

Memang begitu menghiburkan dan kagum dengan hubungan mereka yang begitu rapat.

Sumber: Instagram sariyanti

Layari portal SinarPlus untuk info terkini dan bermanfaat!

Jangan lupa follow kami di TwitterInstagramYouTube & Tiktok SinarPlus. Join grup Telegram kami DI SINI untuk info dan kisah yang menginspirasikan.